მე-3 დღის რეფლექსია
ამ მოდულში ჩვენ დავიწყეთ მუშაობა სასწავლო პროექტის გეგმაზე . პირველ რიგში, გამოვავლინეთ სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები, რომელთა მიღწევაც მსურდა. მათზე დაყრდნობით დავისახეთ სასწავლო მიზნები, გამოვყავით მნიშვნელოვანი ცნებები, რომელთა გარშემოც გამოიკვეთა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. მიმდინარე შეფასების მეთოდების განხილვის შემდეგ, შევადგინეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზი და განვსაზღვრეთ შეფასების ფორმები, შევქმნით შეფასების რუბრიკები, რომელთა მეშვეობითაც შევაფასებთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნას და გავზომავთ მოსწავლეთა საჭიროებებს.
პროექტის ეფექტურად დაგეგმვისთვის, გადავხედეთ სტანდარტებს და განვსაზღვრეთ, საგნის სტანდარტის რომელი შედეგის/ინდიკატორის მიღწევა და შეფასება მსურს ჩემი თემის ფარგლებში.
გადავხედეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს დოკუმენტში 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიფერით მონიშნეთ ის მიზნები, რომლებიც შეესაბამება მაღალ სააზროვნო დონეს. გამოიყენეთ ფაილები განახლებული ბლუმის ტაქსონომია
ამ მოდულში ჩვენ დავიწყეთ მუშაობა სასწავლო პროექტის გეგმაზე . პირველ რიგში, გამოვავლინეთ სტანდარტით განსაზღვრული შედეგები, რომელთა მიღწევაც მსურდა. მათზე დაყრდნობით დავისახეთ სასწავლო მიზნები, გამოვყავით მნიშვნელოვანი ცნებები, რომელთა გარშემოც გამოიკვეთა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. მიმდინარე შეფასების მეთოდების განხილვის შემდეგ, შევადგინეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზი და განვსაზღვრეთ შეფასების ფორმები, შევქმნით შეფასების რუბრიკები, რომელთა მეშვეობითაც შევაფასებთ მოსწავლეთა წინარე ცოდნას და გავზომავთ მოსწავლეთა საჭიროებებს.
პროექტის ეფექტურად დაგეგმვისთვის, გადავხედეთ სტანდარტებს და განვსაზღვრეთ, საგნის სტანდარტის რომელი შედეგის/ინდიკატორის მიღწევა და შეფასება მსურს ჩემი თემის ფარგლებში.
გადავხედეთ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს დოკუმენტში 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებიფერით მონიშნეთ ის მიზნები, რომლებიც შეესაბამება მაღალ სააზროვნო დონეს. გამოიყენეთ ფაილები განახლებული ბლუმის ტაქსონომია
Комментариев нет:
Отправить комментарий